onsdag 17 juni 2015

Min dåliga dag

En gång i månaden har jag en dålig dag. Då går det inte att leva sunt. Jag blir tjurig och lat och sötsugen och inte minst trött.

Idag är en sån dag och jag gav vika för det hela, bara lät det ske. Jag tror att jag var någotsånär trevlig på jobbet, men sedan har jag varit ganska tjurig, legat på sängen och vilat och slutligen köpt en påse godis som jag nu sitter och mumsar på. Kanske är det hälsosamt på sitt sätt. Att lyssna på kroppens signaler och bara vara i det som händer. Att inte kämpa emot så förfärligt.

Två saker är jag sjukt nöjd med och det är att godispåsen inte är enorm, bara tre sorter och några få bitar av varje sort! Det andra är att jag trots allt kom iväg på ett träningspass och lyckades köra på för allt vad tygen höll.

Dagens träning:
30 min LegWorks på Actic. Det är ett riktigt bra pass för benen, rumpan och magen. Jag är så himla nöjd med att jag gick dit och jag orkade mer än förra veckan när jag tränade samma pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar