söndag 13 september 2015

Förkylningstider

Där kom den. Höstförkylningen. Man kan inte säga att jag är dödssjuk, jag har bara ont i halsen och känner mig seg, en antydan till snuva närvarar också. Inte värsta förkylningen genom tiderna alltså, men tillräckligt för att inte kunna träna. Jag hade tänkt mig ett gympass idag, med måste hoppa över det. Det känns så himla tråkigt. Efter kroppsmätningen i torsdags har jag fått lite extra jävlar anama, jag vill verkligen bränna bort det där överflödiga fettet och öka muskelmassan. Då kommer förkylningen som ett brev på posten. Det är lite bittert.

Jag har ofta svårt att komma igång igen när jag varit sjuk, det är liksom lätt att skjuta upp det ytterligare några dagar och sen kommer något annat emellan och så har det gått några veckor. Det får inte hända den här gången. Jag har därför anmält mig till Box-passet på tisdag, är jag fortfarande sjuk då får jag ställa in, annars är det bara att köra. Under tiden ska jag promenera för att ändå hålla igång lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar