måndag 21 september 2015

Äntligen!

Nu har jag förklarat mig tillräckligt frisk för att börja träna igen, så efter jobbet idag drog jag till gymmet och körde lite styrka och sen en snabb promenad på löpbandet. Jag vågade inte köra för allt vad tyget höll, av rädsla att återfalla i förkylning, men jag är i alla fall igång igen och det känns suveränt.

På grund av den veckas förkylning ligger jag hopplöst efter i min höstutmaning. Jag måste verkligen lägga i en högre växel för att komma ikapp. Men det är å andra sidan kanske inte så dumt om jag nu ska öka muskelmassa och minska fettmassa på min stackars kropp.

Nu är jag pepp att ta i lite hårdare, simma lite längre och kämpa lite mer för att bli ännu bättre på att ha en stark kropp som klarar livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar