tisdag 25 augusti 2015

Sommarutmaningen

Nu är jag i mål på två punkter i sommarutmaningen. Jag har tränat alla mina 40 träningspass och gått mer än 1 miljon steg sedan 1 juni. När det gäller träningspassen kan jag öka lite. Jag känner att jag kanske inte kunnat det tidigare, men framåt är det inte omöjligt att lägga på lite när det gäller det. Det är ju flera veckor när det blivit bara 2 pass, vilket är aningen för lite för mig. Jag mår bättre när jag ligger på minst 3 pass i veckan.

Vad som återstår under de kvarvarande 6 dagarna på sommaren är 6 armhävningar och nästan 8 km jogging. Det ska jag väl ändå klara av? Jag planerar att utforska omgivningarna kring mina föräldrars nya hus med hjälp av joggingskorna, så då blir det några km där och sen är det bara att köra något pass i helgen också..

Jag känner mig glad och stolt över att jag genomfört detta och faktiskt hållit ut till slutet. Det känns bra att lyckas fokusera på målet i tre månader och inte bara ändra plan så fort det blir lite tråkigt. Känner dessutom att jag blivit aningen starkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar