måndag 3 augusti 2015

Dagens träning

Idag har jag försökt göra klart mitt köksprojekt. Det gick inte. Men semestern är lång och kökseländet ska bli klart innan jag ska återgå till arbetet. Hela dagen har jag gått omkring och velat kring huruvida jag ska träna eller inte. Hade siktet inställt på ett corepass följt av ett yogapass. Men magen har krånglat och jag har känt mig trött och inte haft lust att träna. Samvetet har inte gett mig tillåtelse att tänka att jag ska unna mig att inte träna, jag har ju inte möjlighet att träna förrän på fredag nästa gång.

Så vid femsnåret fick jag ett meddelande från M: "När ska vi träna" och jag svarar "kl 19" och så blev det. M drog mig igenom ett utmanande styrkepass efter intensiv löpning på löpbandet. Armar, axlar och mage fick sig en omgång och jag känner mig tillfredsställd på ett sätt som det var längesen jag kände efter ett träningspass. Jag är stolt över att jag kom iväg och glad över att jag fick sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar